مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-23سياسي

باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام به بهره برداری رسید


باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام روز چهارشنبه در دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس همزمان با هفت استان دیگر؛ به صورت ویدئوکنفرانس با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/ایلام باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام روز چهارشنبه در دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس همزمان با هفت استان دیگر؛ به صورت ویدئوکنفرانس با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم شهیدپرور استان ایلام به عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی با 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در خط مقدم دفاع از این مرزوبوم نقش بی بدیل و انکارناپذیری در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

وی با بیان اینکه استان ایلام، بارها مورد بمباران رژیم بعثی قرار گرفت و مردم این دیار عزتمندانه 3000 شهید و 12 هزار جانباز را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

، تصریح کرد: شاخص مهم استان ایلام در دوران دفاع مقدس علاوه بر شهادت طلبی این مردمان بزرگ استقامت و پایداری آنها در زیر بمباران رژیم بعث عراق بود.

استاندار ایلام تاکید کرد: مردم ایلام در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه زیرمستقیم توپخانه و بمباران هواپیماهای دشمن قرار داشتند اما هرگز مهاجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام به بهره برداری رسید

باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام به بهره برداری رسید