مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-23سياسي

حمایت از کودکان بی سرپرست کرمانی توسط موقوفه کرمانیان


در سال گذشته 400 نفر کودک بی سرپرست، یتیم یا بدسرپرست توسط موقوفات کرمانیان اداره شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، محمدجواد فدایی در حاشیه بازدید از موقوفات کرمانیان اظهار داشت: مجموعه باغ ها و مزارع کفریز به وسعت 120 هکتار در بخش گلستان سیرجان توسط واقف محمدحسین کرمانیان در سال 1340 وقف شد تا صرف هزینه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شوند که معروف به موقوفه کرمانیان است.

استاندار کرمان عنوان کرد: در سال 1360 با دستور استاندار وقت نیز این مزارع به چاه آب تجهیز شدند و 120 هکتار پسته کاری و 10 هکتار کشت علوفه در این موقوفات انجام شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 400 نفر کودک بی سرپرست، یتیم یا بدسرپرست از همین موقوفات اداره شدند و امروز هم تصمیم گرفتیم در شهرستان سیرجان از محل اعتبارات این موقوفه محلی برای نگهداری این کودکان ایجاد شود.

فدایی از افتتاح 30 هزار میلیارد تومان طرح های صنعتی و معدنی در سیرجان، شهربابک و رفسنجان در سال جاری خبرداد و گفت: در شهرستان سیرجان نیز عملیات اجرایی طرح های مهم صنعتی و معدنی آغاز می شود.

وی به مدیران بخش صنایع معدنی و صنعتی در استان هم توصیه کرد: در سال جهش تولید باید گام های بلندی در توسعه صنعت و معدن استان برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کودکان بی سرپرست کرمانی توسط موقوفه کرمانیان

حمایت از کودکان بی سرپرست کرمانی توسط موقوفه کرمانیان