مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-23اقتصادي

گوشت گران نشده، مردم نمی خرند


رییس اتحادیه قصابان یزد از کاهش 30 درصدی تقاضای گوشت گوسفند و کاهش تا 70 درصدی تقاضای دام زنده در استان خبر داد و گفت: با این وجود قیمت گوشت تغییری نکرده است.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه قصابان یزد از کاهش 30 درصدی تقاضای گوشت گوسفند و کاهش تا 70 درصدی تقاضای دام زنده در استان خبر داد و گفت: با این وجود قیمت گوشت تغییری نکرده است.

علی ملک ثابت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از تغییر نکردن قیمت گوشت در این استان خبر داد و اظهار کرد: هر چند قیمت گوشت قرمز تغییری نداشته اما تقاضای خرید گوشت در یزد به میزان 30 درصد از سوی مردم کاهش یافته است.

وی با بیان این که هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوسفندی 99 هزار تومان عرضه می شود، گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت شتر نیز 130 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله 85 هزار تومان است.

ملک ثابت با بیان این که گوشت ران و ماهیچه پاک کرده با قیمت گوشت گوسفند مخلوط متفاوت است، گفت: این نوع گوشت با حدود 15 هزار تومان تفاوت قیمت در بازار عرضه می‎شود به طوری که در حال حاضر ران و ماهیچه پاک کرده 115 هزار تومان، قلوه‎گاه (دنده های) گوسفند نیز هر کیلوگرم 65 هزار تومان در بازار عرضه می‎شود.

وی افزود: سایر آلایش گوسفند شامل جگر و دل و قلوه نیز هر کیلوگرم 110 هزار تومان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت گران نشده، مردم نمی خرند

گوشت گران نشده، مردم نمی خرند