مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-23سياسي

مهار کرونا مستلزم مشارکت عمومی است


تا زمانی که فرهنگ مقابله با کرونا همگانی نشود تلاش کادر درمان برای مهار این بیماری بی نتیجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت شهرستان اظهار داشت: روایت گری خبرنگاران به بالندگی و رشد سواد جامعه کمک می کند.

امام جمعه دهدشت حرفه خبرنگاری را شریف خواند و با بیان اینکه سواد رسانه ای مسؤولان به پیشبرد هر چه بهتر اهداف کمک خواهد کرد،گفت:خبرنگاری در دنیا هنر و یک علم است باید بپذیریم اگر این قشر سواد رسانه ای کامل نداشته باشند از بقیه گروه ها عقب می مانند.

وحدانی فر اضافه کرد: هر کجا از خرد جمعی و فرهنگ عمومی استفاده کردیم موفقیت حاصل شد بنابراین مقابله با کرونا نیازمند مشارکت همگانی و احساس مسؤولیت عموم است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه اوایل ورود بیماری با مشارکت جمعی وضعیت مطلوب بود، گفت: امروز دنیا در مقابل کرونا مستاصل شده است.

حجت الاسلام وحدانی فرتصریح کرد: کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند و می دانند در دل خطر می روند خدمت این قشر برای سلامت جامعه ستودنی است.

وی اضافه کرد: رسانه ها در اطلاع رسانی موضوع کرونا ب سمت و سوی نهادینه شدن فرهنگ عمومیمقابله با این بیماری سوق داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کرونا مستلزم مشارکت عمومی است

مهار کرونا مستلزم مشارکت عمومی است