مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-23اقتصادي

چند نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند؟


در یک هفته گذشته با افزایش دو و نیم برابری، تعداد کسانی که وام ودیعه مسکن را دریافت کرده اند از 12 هزار به 30 هزار نفر رسیده است.

- جی پلاس ، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص وام ودیعه مسکن با بیان اینکه بانک ها، سازوکار خود را با سامانه طرح اقدام ملی مسکن در بخش ودیعه انطباق دادند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 15 هزار نفر پرونده تشکیل داده و 30 هزار نفر این وام را دریافت کرده اند.

وی همچنین در خصوص ارسال پیامک به صاحبان مسکن خالی، گفت: 109 هزار نفر را در این زمینه اعتبار سنجی کردیم و نام آنها را در اختیار سازمان امور مالیاتی گذاشتیم تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

به گفته اسلامی، این روند نیز مانند بسیاری از کارها ممکن است نواقصی داشته باشد اما در این زمینه اقدام کردیم و پیگیر نیز خواهیم بود.

100 هزار نفر برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند اسلامی درباره طرح ملی مسکن نیز تصریح کرد: متقاضیان طبق دستورالعمل اعلام شده باید مدارک خود را تکمیل و در بانک، افتتاح حساب کنند و سپس پول به حساب بریزند تا هر چه سریع تر به پروژه ها متصل شوند.

وی با بیان اینکه درصدد رفع مشکلات هستیم، اظهار داشت: عده ای اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده اند به این معنا که در رقمی از کد ملی یا موارد مشابه، اطلاعات نادرستی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند؟

چند نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند؟