مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23اجتماعي

جمع آوری گوشی های هوشمند مازاد خانواده های نهاوندی


فرمانده سپاه نهاوند از اجرای طرح جمع آوری گوشی های هوشمند بلااستفاده و مازاد خانواده ها و توزیع بین دانش آموزان نیازمند در راستای رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه نهاوند از اجرای طرح جمع آوری گوشی های هوشمند بلااستفاده و مازاد خانواده ها و توزیع بین دانش آموزان نیازمند در راستای رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد.

علی مختاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به شریط شیوع کروناویروس و نیمه تعطیل شدن مدارس دانش آموزان نیاز به گوشی های هوشمند دارند تا بتوانند از طریق برنامه آموزشی شاد مراحل آموزش را طی کنند.

وی افزود: حسب بررسی های انجام گرفته دانش آموزان نسبتاً زیادی شناسایی شده که از دسترسی به برنامه شاد به علت عدم توانایی مالی در خرید و تهیه گوشی هوشمند محروم هستند.

مختاری ادامه داد: سپاه ناحیه نهاوند درنظر دارد در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، اقدام به جمع آوری داوطلبانه گوشی های تلفن همراه هوشمند مازاد همشهریان عزیز کند.

وی اظهار کرد: از خانواده ها و خیرینی که گوشی هوشمند بلااستفاده در منزل دارند، تقاضا داریم آنها را به حوزه نزدیکترین پایگاه های مقاومت تحویل دهند تا در این رزمایش به دست دانش آموزان نیازمند برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری گوشی های هوشمند مازاد خانواده های نهاوندی

جمع آوری گوشی های هوشمند مازاد خانواده های نهاوندی