مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23سياسي

غفلت بزرگ نسبت به مهارت آموزی مرزنشینان


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه هر بخش از مرز برای کشور یک فرصت است، گفت: مهارت آموزی مرزنشینان علاوه بر اثرگذاری در پایداری اقتصاد کشور، - ایسنا/گلستان رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه هر بخش از مرز برای کشور یک فرصت است، گفت: مهارت آموزی مرزنشینان علاوه بر اثرگذاری در پایداری اقتصاد کشور، تا حدود زیادی هر گونه بغض و کینه دشمن نسبت به ملت را بی اثر می کند.

اگر در گذشته بر روی این موضوع کار می کردیم، امروز دیگر از آسیب کوله بران صحبت نمی کردیم.

علی اوسط هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای مهارت آموزی استان گلستان در گرگان با اشاره به اینکه دامنه مهارت بسیار وسیع است، اظهار کرد: امروز مهارت می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات ما باشد.

به شرایط خاصی که در آن قرار داریم باید مهارت در گفت وگو، مسائل اقتصادی، روابط عاطفی، عبور از بحران و تهدید و شرایط سخت و غیره را داشته باشیم تا بتوانیم آنها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی بیان کرد: امروز دیگر نمی توان از سواد صرف طی کردن مدارج عالیه دانشگاهی یاد کرد بلکه فرد باید دانشی را که فرا گرفته، در تغییر وضع و مؤثر بودن برای خود و جامعه به کار بگیرد.

رییس سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به شیوع کرونا در کشور و محدودیت هایی که در کشور ایجاد شد، گفت: با تعطیل کردن نمی توان با پدیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت بزرگ نسبت به مهارت آموزی مرزنشینان

غفلت بزرگ نسبت به مهارت آموزی مرزنشینان