مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23اقتصادي

طرح جامع شهر همدان بلاتکلیف مانده است/لزوم تسریع در اجرای طرح


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بابیان اینکه متأسفانه هنوز طرح جامع شهر همدان تعیین تکلیف نشده است؛ گفت: - این طرح باید هر چه زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی ظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به تأکیدات استاندار همدان بر جایگاه و اهمیت شوراها، گفت: مدیریت شهری همدان بر اساس تأکیدات مدیریت ارشد استان مبنی بر اینکه باید کار بزرگی توسط مدیریت‎شهری انجام شود، عمل کرد؛ به گونه ای که خارج از محدوده خدمات شهری، اجرای طرح بوستان 240 هکتاری اکباتان را در دستور کار قرار داد که انتظار می رود در کنار مدیریت شهری، دستگاه های دیگر نیز همسو باشند.

حسین قراباغی فقدان تفکر راهبردی در طرح زمین و مسکن را عامل مشکلات بسیار دانست و افزود: در این راستا جلسات متعددی توسط دستگاه های مختلف استان همدان برقرار بوده که در این زمینه شورای شهر امتیازات خوبی به مسکن و شهرسازی داده اما بزرگترین مشکل امروز تولید زمین محسوب می شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه هنوز طرح جامع شهری تعیین تکلیف نشده است، گفت: این طرح می تواند تولید مسکن را برای شهر همراه داشته باشد و در کنار طرح تفصیلی، تمامی کاربری ها در محدوده شهر را تعریف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر همدان بلاتکلیف مانده است/لزوم تسریع در اجرای طرح

طرح جامع شهر همدان بلاتکلیف مانده است/لزوم تسریع در اجرای طرح