مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23ورزشي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز دوم مهر ماه


انتخاب هیات رییسه فراکسیون انقلاب اسلامی/ حضور کوتاه وزیر پیشنهادی صمت در صحن علنی/ ارجاع طرح جهش تولید و تامین مسکن به کمیسیون عمران/ مخالفت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه مصون سازی از تحریم و.

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) دوم مهر ماه 1399 مجلس هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع نمایندگان کرمانشاه هم در بیانیه ای در گذشت آیت الله ممدوحی را تسلیت گفت که توسط علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی قرائت شد.

در جریان انتخابات هیات رییسه فراکسیون انقلاب اسلامی که صبح امروز برگزار شد، محمدباقر قالیباف به عنوان رییس و سیدمحمدرضا میرتاج الدینی و نصرالله پژمانفر به عنوان نواب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

همچنین عباس گودرزی، سید جلیل میرمحمدی و معصومه پاشایی به عنوان دبیران فراکسیون انقلاب اسلامی و مجتبی یوسفی به عنوان سخنگوی فراکسیون و احمد نادری به عنوان کارپرداز انتخاب شدند.

ناطقین امروز مجلس نماینده اسدآباد: *** نمایندگان در ادامه جلسه امروز، تقاضای عده ای از نمایندگان برای بررسی دو فوریت کمیسیون ویژه مصون سازی کشور از تحریم در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان با 100 رای موافق، 5 رای مخالف و رای ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر با آن مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز دوم مهر ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز دوم مهر ماه