مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-23سياسي

حاکمیت مکلف است مسکن مردم را تأمین کند


نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: حاکمیت مکلف است مسکن مردم را تأمین کند و دغدغه نمایندگان برای این مهم نیز بسیار به جا است اما نکته مهم این است که ما باید در چارچوب قانون اساسی کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در اخطار قانون اساسی اظهار داشت: حاکمیت مکلف است مسکن مردم را تأمین کند و دغدغه نمایندگان برای این مهم نیز بسیار به جا است اما نکته مهم این است که ما باید در چارچوب قانون اساسی کار کنیم.

وی افزود: بر اساس اصل 75 قانون اساسی طرح ها و پیشنهادات نمایندگان که به افزایش هزینه های عمومی کشور می انجامد در صورتی در مجلس قابل طرح است که در آن طرح جبران کاهش درآمد یا هزینه جدید پیش بینی شده باشد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع جبران این طرح حتی 10 درصد از هزینه های آن را جبران نخواهد کرد، افزود: برای نمونه در فصل اول این قانون مبلغی که در یک سال مورد نیاز است حدود 300 هزار میلیارد تومان بوده که این یعنی افزایش نرخ رشد پول به اندازه حداقل 60 درصد که به تورمی سرسام آور می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت مکلف است مسکن مردم را تأمین کند

حاکمیت مکلف است مسکن مردم را تأمین کند