مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-23اجتماعي

روند شیوع طاعون نشخوارکنندگان در فارس نزولی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با اشاره به اقدامات حفاظتی این اداره کل برای پیشگیری از سرایت طاعون نشخوارکنندگان در سطح مناطق تحت حفاظت، - تاکید کرد که روند شیوع این بیماری، در فارس نزولی است.

حمید ظهرابی چهارشنبه دوم مهر گفت: در پی شیوع بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در منطقه شکار ممنوع توت سیاه بوانات، امکانات موجود برای مدیریت بحران به کار گرفته شد تا این بیماری در همان منطقه کنترل و از سرایت آن به سایر مناطق جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، ظهرابی ادامه داد: بلافاصله پس از اولین گزارش ها از شیوع این بیماری، جلسات مدیریت بحران در مرکز استان و متعاقب آن در شهرستان بوانات برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ و با دستور دادستانی، منطقه شکار ممنوع توت سیاه به مدت یک ماه قرنطینه و ورود دام ممنوع شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس افزود: کارگروه مدیریت بحران در شهرستان های دارای احتمال شیوع بیماری تشکیل و جلسات متعددی در ارتباط با این موضوع در لامرد، بهرام گور، اقلید، داراب، لارستان و سایر شهرستان ها و مناطق مختلف برای پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری برگزار شده است.

ظهرابی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات، پایش منطقه و امحا لاشه های حیواناتی که به دلیل طاعون نشخوارکنندگان هلاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند شیوع طاعون نشخوارکنندگان در فارس نزولی است

روند شیوع طاعون نشخوارکنندگان در فارس نزولی است