مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-23سياسي

امام جمعه کرج: سکوت رسانه ای به نوعی تحریف تاریخ است


امام جمعه کرج یکی از نمونه های تحریف را کتمان حقیقت و واقعیت دانست و گفت: این نمونه تحریف امروز به صورت بایکوت خبری و سکوت رسانه ای بروز می کند که یک نمونه از آن بایکوت خبری جنایات سعودی ها در یمن و جنایات صهیونیست در عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، ظهر امروز در آیین بهره برداری از نخستین فاز باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، گفت: چندبار مقام معظم رهبری درباره تحریف وقایع هشت سال دفاع مقدس تذکر داده اند، همچنین در روزهای اخیر نیز به مساله تحریف اشاره کردند و این موضوع را مهم برشمردند در این راستا نیازمند بررسی ابعاد مختلف موضوع هستیم.

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه در این دوره از زمان تحریف اصلی ترین راهبرد جنگ های شناختی، ادراکی، هیبریدی، روایت ها و حکایت ها است، اظهار کرد: دشمن و به خصوص آمریکا، اروپا، صهیونیسم و ارتجاع منطقه با تمام توان دست به دست هم داده اند تا این مسیر را که با دروغ پردازی، شایعه سازی، دوگانه سازی و .

را طی کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه تحریف مصادیق وجلوه های فراوانی دارد، تصریح کرد: در اصل باطل بر علیه جبهه حق از این روش استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: سکوت رسانه ای به نوعی تحریف تاریخ است

امام جمعه کرج: سکوت رسانه ای به نوعی تحریف تاریخ است