مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-23بين الملل

ژن خونخواری در پسران صدام


عُدَی و قُصَی صدام، طی 24 سال دوران دیکتاتوری پدرشان، به چه جنایت های عجیب و غریبی دست زدند؟ - عُدَی و قُصَی صدام، طی 24 سال دوران دیکتاتوری پدرشان، به چه جنایت های عجیب و غریبی دست زدند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: برخی صفحات تاریخ را، حتی مورخانی که به شنیدن جنایت های جانیان تاریخ عادت کرده اند هم نمی توانند بخوانند.

برخی از شخصیت های تاریخی، آن قدر وحشی و خبیث هستند که رفتارهایشان در حجم ذهنی مریض احوال ترین بیماران روانی قرار نمی گیرد؛ واقعاً هیچ واژه ای نمی تواند معنای واقعی کنش ها و جنایت های آنها را برای مخاطب تشریح کند.

صدام و فرزندانش، دقیقاً از همین قماش هستند؛ شبه آدم هایی که داستان جنایت هایشان را نمی شود خواند؛ موجودات پلیدی که جهان را با وجود متعفن خود، به گند کشیدند و کارنامه سیاه زندگی سراسر نکبت آنها، تاریخ را در مقابل آیندگان شرمنده می کند.

آن چه در این نوشتار، به اختصار بررسی می شود، برگ هایی از جنایات هولناک قصی و عُدی، پسران صدام است.

هنگامی که مشغول خواندن متن می شوید، گاهی تصور می کنید که در تالارهای قصر کُنت دراکولا هستید و زمانی این احساس را دارید که طلسم باسکرویل ، وحشتی که آرتور کانن دویل در یکی از داستان های شرلوک هلمز به تصویر کشیده بود، عینیت پیدا کرده است اما این ها نه داستان هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژن خونخواری در پسران صدام

ژن خونخواری در پسران صدام