مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-23پزشكي

دلیجان گرفتار موج سواری کرونا/ابتلای 55 نفر از پرسنل بهداشت و درمان


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: شرایط شهرستان نسبت به ماه های گذشته حادتر شده و شمار ابتلا نیز نسبت به مردادماه افزایش یافته است.

- ایسنا/مرکزی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: شرایط شهرستان نسبت به ماه های گذشته حادتر شده و شمار ابتلا نیز نسبت به مردادماه افزایش یافته است.

دکتر عبدالرحیم فردوسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تقریبا از ابتدای مردادماه شاهد افزایش چشمگیر شیوع ویروس و موارد بستری در شهرستان دلیجان هستیم به طوری که در ماه های قبل روزی 4 تا 5 مورد و حتی کمتر موارد ابتلا به ویروس وجود داشت، اما از مردادماه آمار و موارد ابتلا صعودی شده است.

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته سطح اشغال تخت های بیمارستان روزانه 17 تا 18 نفر بود، افزود: قبل از مردادماه روزانه میزان ورودی و خروجی بیمار بین 4 تا 6 نفر بود و حتی در بخش ویژه بین 3 تا 6 بیمار وجود داشت، اما از مردادماه و حتی در یکی دو روز اخیر به شدت موارد ابتلا بالا رفته به طوری که در حال حاضر سطح اشغال تخت های بیمارستانی به بیش از 25 نفر رسیده و به تبع آن موارد فوتی نیز افزایش یافته است.

فردوسی تصریح کرد: دلیجان نسبت به دیگر شهرستان های استان مرکزی شرایط متفاوتی دارد چراکه با شهرها و استان های دارای وضعیت قرمز در تردد است، مبادله کاری و کارگری دارد و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیجان گرفتار موج سواری کرونا/ابتلای 55 نفر از پرسنل بهداشت و درمان

دلیجان گرفتار موج سواری کرونا/ابتلای 55 نفر از پرسنل بهداشت و درمان