مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-23بين الملل

امارات ایجاد پایگاه های نظامی در سقطری را آغاز کرده است


معاون وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اعلام کرد که امارات شروع به ساخت پایگاه های نظامی در سقطری کرده و مساحت های گسترده ای را در اراضی سقطری در اطراف اقیانوس هند در جنوب شرق یمن به خود اختصاص داده است.

- معاون وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اعلام کرد که امارات شروع به ساخت پایگاه های نظامی در سقطری کرده و مساحت های گسترده ای را در اراضی سقطری در اطراف اقیانوس هند در جنوب شرق یمن به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، محمد قیزان، معاون وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن اعلام کرد: امارات اهداف مشارکتش در ائتلاف عربی را از طریق کنترل بر بنادر و جزایر یمن و حمایت از شبه نظامیان جدایی طلب که تحت کنترل دولت(مستعفی) نیستند، برملا ساخته است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه شورشیان شورای انتقالیِ مورد حمایت ابوظبی، شورش کرده و استان سقطری را تحت کنترل درآوردند و فرماندهی مسئولان محلی این استان را بیرون کردند، امارات دست به اقدامات شبهه آمیزی در این جزیره زد.

قیزان عنوان داشت که این فعالیت ها عبارت از چندین سفر هواپیمایی امارات در طول هفته است که در این هواپیماها، کارشناسان خارجی بدون اطلاع به دولت یمن یا گرفتن ویزای ورود به یمن، حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات ایجاد پایگاه های نظامی در سقطری را آغاز کرده است

امارات ایجاد پایگاه های نظامی در سقطری را آغاز کرده است