مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-23بين الملل

کنترل پلیس هنگ کنگ بر رسانه ها شدیدتر می شود


مقامات هنگ کنگ با اطلاعیه ای که پلیس منتشر کرد دال بر اینکه دیگر انواع خاصی از اعتبارسنجی های رسانه ای را به رسمیت نمی شناسد، آزادی مطبوعاتی در این دولت شهر را بیش از پیش محدود کرد.

- مقامات هنگ کنگ با اطلاعیه ای که پلیس منتشر کرد دال بر اینکه دیگر انواع خاصی از اعتبارسنجی های رسانه ای را به رسمیت نمی شناسد، آزادی مطبوعاتی در این دولت شهر را بیش از پیش محدود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، منتقدان نیروی پلیس را به نقض آزادی مطبوعاتی قانونی از طریق ایجاد سیستم صدور مجوزهای دولتی و کاهش نظارت مستقل بر فعالیت های آنها متهم کردند.

براساس این اطلاعیه، نیروی پلیس هنگ کنگ تنها خبرنگاران از رسانه های خارجی شناخته شده و مشهور بین المللی یا سازمان های رسانه ای را که در سیستم اطلاعات دولتی ثبت شده اند، به رسمیت خواهد شناخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نیروی پلیس هنگ کنگ دیگر اعتبارسنجی های صادر شده توسط انجمن های بزرگ همچون انجمن روزنامه نگاران هنگ کنگ (HKJA) و انجمن عکاسان خبری هنگ کنگ (HKPPA) را که نماینده صدها خبرنگار و روزنامه نگار هستند به رسمیت نمی شناسد.

این سیاست جدید از ورود خبرنگارانی که به رسمیت شناخته نشده اند، به کنفرانس های مطبوعاتی جلوگیری می کند و در جریان اعتراضات و عملیات های پلیس حفاظت یا کمک اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل پلیس هنگ کنگ بر رسانه ها شدیدتر می شود

کنترل پلیس هنگ کنگ بر رسانه ها شدیدتر می شود