مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-23اجتماعي

انجمن های علمی و آموزشی معلمان ارزیابی می شوند


معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، دستور العمل ارزیابی انجمن های علمی و آموزشی معلمان را به استان ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، این بخشنامه را در راستای اجرای فعالیت 3-8 ارزیابی عملکرد و رتبه بندی انجمن های ذیل برنامه، پنج راهکار 7-11 توسعه انجمن های علمی و آموزشی معلمان از زیرنظام پژوهش و ارزشیابی برنامه ابلاغی سال 1399 در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم انجمن ها و راهبری نظام مند توسعه کیفی و پویایی بیش از پیش آنها ابلاغ کرده است.

بر این اساس؛ ضروری است فعالیت های سال98 انجمن های علمی و آموزشی معلمان برمبنای راهنمای ارزیابی و امتیازدهی عملکرد انجمن ها مطابق فرم های پیوست، توسط کمیسیون راهبری ادارات کل آموزش و پرورش موردارزیابی دقیق و کارشناسانه قرار گیرد و انجمن برتر استانی همراه با ارسال مدارک و مستندات و شناسنامه مربوط که در راهنمای ارزیابی مشخص شده اند، حداکثر تا روز شنبه 3 آبان99 از طریق نشانی الکترونیکی anjomanedu95@gmail.

com به این مرکز معرفی و شناسنامه کلیه انجمن های تابعه آن اداره کل در تارنمای (سایت) آموزش و پرورش استان (Link) در دسترس عموم معلمان قرار گیرد.

بر اساس این گزارش؛ در راستای ترویج فرهنگ خودارزیابی لازم است که تصویر این بخشنامه و نمون برگ های ارزیابی عملکرد و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی و آموزشی معلمان ارزیابی می شوند

انجمن های علمی و آموزشی معلمان ارزیابی می شوند