مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-23اجتماعي

اپیدمی کرونا هنوز به مدارس استان همدان نرسیده است


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تاکنون گزارشی از اپیدمی کروناویروس و ایجاد کلنی بیماران در مدارس استان نداشته ایم.

- ایسنا/همدان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تاکنون گزارشی از اپیدمی کروناویروس و ایجاد کلنی بیماران در مدارس استان نداشته ایم.

عبدالله جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر فردی از دانش آموزان و فرهنگیان به کروناویروس مبتلا شود تا دو هفته اجازه حضور در مدرسه را ندارد، آموزش به صورت غیرحضوری انجام می شود و حضور مجدد فرد، منوط به تأیید پزشک خواهد بود.

وی با بیان اینکه افرادی که دارای علائم بیماری فصلی هستند نیز اجازه حضور در مدرسه را ندارند و باید از طریق غیرحضوری آموزش ببینند، تأکید کرد: با رعایت دستورالعمل های حوزه سلامت در آموزش و پرورش، مسئله حادی در استان نداریم به طوریکه در حال حاضر صددرصد دانش آموزان از ماسک استفاده می کنند که البته انحرافات انگشت شماری مربوط به عدم استفاده صحیح از ماسک و یا تعویض ماسک ها وجود داشته است.

وی تبیین کرد: یک بازگشایی استثنایی را در دهه های گذشته آموزش و پرورش در کشور داشتیم و تاکنون طبق زمانبندی کارهای ما پیش رفته است، بنده از اعتماد اولیاء و حسن توجه همکاران فرهنگی خود به رعایت و استمرار دستورالعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی کرونا هنوز به مدارس استان همدان نرسیده است

اپیدمی کرونا هنوز به مدارس استان همدان نرسیده است