مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23سياسي

افزایش حقوق ها به گرد تورم حاصل از مدیریت دولت نمی رسد


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رییس جمهور این وعده های اقتصادی یادتان هست و یادتان می آید زمانی که گفتید اگر مشکلات کشور راه حل نداشت بنده کاندیدا نمی شدم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان دارای مزیت های فرهنگی و اقتصادی زیادی است که می توان به محصولات استراتژیک، گیاهان دارویی و دامپروری و معادن اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه مزیت ها و استعدادهای بیشمار این حوزه انتخابیه نیازمند سرمایه گذاری بخش های دولتی و نیمه دولتی است، بیان داشت: منابع آب پایدار و اصلاح سیستم فرسوده قدیمی نیازمند تلاش فوری و مضاعف است و از وزارت نیرو خواستاریم در این خصوص اقدامی ارزشمند انجام دهد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس تکمیل بیمارستان خوسف، مرتفع کردن مشکل فاضلاب خوسف، دوبانده کردن جاده اسدیه- بیرجند، باز نمودن بازارچه مرزی میل 73، حل مشکلات ناشی از سیل شهریورماه حداقل خواسته مردم شیعه و سنی این حوزه انتخابیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق ها به گرد تورم حاصل از مدیریت دولت نمی رسد

افزایش حقوق ها به گرد تورم حاصل از مدیریت دولت نمی رسد