مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23فناوري

فراخوان مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» منتشر شد


انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» را ویژه کودکان و نوجوانان علاقه مند سراسر کشور برگزار می کنند.

- انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست را ویژه کودکان و نوجوانان علاقه مند سراسر کشور برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبخش فراخوان مهرواره داستان نویسی دنیای ما زیباست بارگذاری شود.

علاقه مندان همچنین باید مشخصات کامل خود هم چون نام داستان و موضوع، نام و نام خانوادگی نویسنده، تاریخ تولد، گروه سنی، عنوان اثر، نام استان، شهر، شماره تلفن ثابت و همراه و نشانی پستی خود را درج کنند در این میان قرار است داستان های برگزیده در قالب کتابی نفیس منتشر و به سازمان ملل ارائه و از صاحبان آثار برتر با ارسال هدیه و لوح سپاس، قدردانی شود.

پیمان نامه جهانی حقوق کودک، حمایت از کودکان را در زمینه های اساسی رشد و زندگی آنان مانند حق آموزش رایگان و اجباری، عدم تبعیض، منع هر نوع بدرفتاری و آزار، برخورداری از تغذیه، بهداشت، تفریحات، مسکن مناسب و… مورد توجه قرار داده است و می کوشد زمینه را برای رشد و پرورش کودک در جهانی سرشار از صلح، آرامش، آزادی و امنیت، فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» منتشر شد

فراخوان مهرواره داستان نویسی «دنیای ما زیباست» منتشر شد