مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23اقتصادي

کسری 80 هزار واحدی مسکن در خراسان رضوی


رییس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: بالغ بر 80 هزار واحد کسری مسکن در استان وجود داشته که تعداد ساخت و سازهای انجام شده توسط انبوه سازان با این رقم کسری مسکن بسیار فاصله دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: بالغ بر 80 هزار واحد کسری مسکن در استان وجود داشته که تعداد ساخت و سازهای انجام شده توسط انبوه سازان با این رقم کسری مسکن بسیار فاصله دارد.

محمود پژوم در خصوص کاهش قیمت مسکن در سطح ملی اظهار کرد: در این خصوص مکاتبات فراوانی با مجلس، وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استان و کشور صورت گرفته که باید در راستای افزایش انگیزه انبوه سازان فعالیت های گسترده ای صورت گیرد و لازمه آن واگذاری زمین ارزان قیمت به انبوه ‎سازان است.

وی با اشاره به اینکه هنوز در استان خراسان رضوی از سوی سازمان راه و شهرسازی اراضی ارزان قیمت در اختیار انبوه سازان قرار نداده اند، تصریح کرد: ضمن تشکر از شورای شهر و شهرداری مشهد، در حاشیه شهر اراضی را در متراژهای 500، یک هزار و دو هزار واحدی در اختیار انبوه سازان برای ساخت مسکن قرار دادند.

رییس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز استان و ارقامی که سازمان راه و شهرسازی در سال گذشته اعلام می کرد، بالغ بر 80 هزار واحد کسری مسکن در استان وجود داشته که تعداد ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری 80 هزار واحدی مسکن در خراسان رضوی

کسری 80 هزار واحدی مسکن در خراسان رضوی