مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23سياسي

7 سیاست آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید


خانواده های معزز در انتخاب شیوه آموزش فرزندان خویش که شامل حضوری، ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) و غیرحضوری (تلویزیون و شبکه شاد) می باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش یادداشتی در خصوص سال تحصیلی جدید در روزنامه ایران منتشر کرده است که در ادامه از نظرتان می گذرد.

قریب 9 ماه است که با حضور ناخوانده و البته گزنده ویروس کووید19 یا همان ، مصمم به بازگشایی مدارس، با رعایت مدققانه پروتکل های جامع و پیشگیرانه شد.

تصمیمی که منبعث از نظرات صاحبنظران حوزه تعلیم و تربیت از سویی و بهره مندی از یافته های علوم روانشناسی، جامعه شناسی و ارتباطات از سوی دیگر می باشد.

اکنون آموزش و پرورش بر آن است تا در سال تحصیلی جدید، سیاست ها و برنامه های زیر را که محصول خرد جمعی، تضارب اندیشه و معاضدت فکری می باشد مجدانه اجرا کند.

1- در طول سال تحصیلی، در مدارس کشور به روی تمامی دانش آموزان عزیز گشوده است تا آنان بتوانند از آموزش حضوری و اثرات زنده و ثمرات ارزنده آن که از جمله می توان به کارکردهای مثبت مدرسه در ایجاد امنیت روانی و شکل گیری هنجارهای اجتماعی اشاره کرد، بهره های کافی و وافی ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سیاست آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید

7 سیاست آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید