مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23بين الملل

نامزدهای جایزه کاندیل معرفی شدند/ انتخاب بهترین کتاب های تاریخی


هیات داوران جایزه کاندیل با معرفی نامزدهای 2020 بهترین کتاب های یک سال اخیر را که به مسایل تاریخی توجه کرده اند، انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسوشیتدپرس، روایت های تقابل آمیز از فعالیت طبقه کارگر سیاه پوست، شورش مهم بردگان قرن هجدهم، اخراج بومیان آمریکا از سرزمین های مادری در دهه 1930، دو روایت متفاوت از هند، آزتک ها به زبان خودشان و روایتی از درگیرهای فلسطینی-اسراییلی از منظر فلسطینی ها از جمله نامزدهای جایزه کاندیل 2020 هستند.

در این فهرست که دربرگیرنده 10 کتاب است، رویدادهایی از یونان تا فلسطین و از بریتانیا تا مکزیک و از آمریکا تا خاورمیانه مورد توجه قرار گرفته است.

پیتر فرانکوفون رییس هیات داوران اسامی این کتاب ها را دیروز سه شنبه به شکل آنلاین اعلام کرد.

این جایزه که از سوی دانشگاه مک گیل بنیاد نهاده شد با همکاری کانادا، آمریکا و بریتانیا به کتاب های انگلیسی زبان در حوزه تاریخ اهدا می شود.

در مراسم معرفی نامزدها که با حضور برندگان دوره های پیش شامل جولیا لوول برنده سال 2019 برای کتاب مائویسم ، مایا جیسانوف برنده 2018 برای ساعت طلوع و دانیل بیر برنده 2017 برای خانه مرده برگزار شد هیات داوران شاهد گفت وگویی از منظر تاریخی به مسایل روز از جمله پاندمی و تاثیر آن در آموزش تاریخ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای جایزه کاندیل معرفی شدند/ انتخاب بهترین کتاب های تاریخی

نامزدهای جایزه کاندیل معرفی شدند/ انتخاب بهترین کتاب های تاریخی