مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23بين الملل

جانبداری خاخام های صهیونیست از عامل کشتار خانواده الدوابشه !


پس از صدور حکمی علیه شهرک نشین عامل قتل خانواده فلسطینی الدوابشه، ده ها خاخام افراطی با انتشار فراخوانی حمایت خود را از این قاتل جانی اعلام کردند! - جانبداری خاخام های صهیونیست از عامل کشتار خانواده "الدوابشه"! پس از صدور حکمی علیه شهرک نشین عامل قتل خانواده فلسطینی الدوابشه، ده ها خاخام افراطی با انتشار فراخوانی حمایت خود را از این قاتل جانی اعلام کردند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گادی گافریاهو، نویسنده اسراییلی در مقاله ای در روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، پیام حمایت خاخام ها از قاتل خانواده دوابشه نه غیرقابل پیش بینی بلکه همسو با رویکردهای جنبش محرمانه یهودی، کمپین حمایت از باروخ گولدشتاین، خاخامِ عامل کشتار حرم ابراهیمی در الخلیل بوده است.

گافریاهو در ادامه این مقاله نوشت، به محض صدور حکم علیه عمیرام بن اولیییل، شهرک نشین عامل قتل خانواده الدوابشه از ساکنان روستای دوما، ده ها خاخام فراخوانی را با عنوان به عمیرام امید بدهید، این توطئه را پایان دهید منتشر کردند، این فراخوان ما را به یاد جنبش سازمان مخفی یهودی دهه هشتاد و کشتار سال 1994 در حرم ابراهیمی انداخت.

این نویسنده اسراییلی افزود: این مساله به تازگی پس از قتل یک زن فلسطینی به نام عایشه الرابی به دست یک شهرک نشین تکرار شد، در این ماجرا خاخام های برجست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبداری خاخام های صهیونیست از عامل کشتار خانواده الدوابشه !

جانبداری خاخام های صهیونیست از عامل کشتار خانواده الدوابشه !