مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-23سياسي

رقابت بیش از 4300 داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت 99


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: در آزمون وکالت امسال در کشور 85 هزار نفر و در استان اصفهان بیش از 4300 داوطلب شرکت می کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: در آزمون وکالت امسال در کشور 85 هزار نفر و در استان اصفهان بیش از 4300 داوطلب شرکت می کنند.

نرگس صلواتی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون بزرگ وکالت 99 در سه حوزه امتحانی در استان اصفهان برگزار می شود.

آزمون وکالت 99 مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور روز جمعه 4 مهر ماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در سه حوزه دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اشرفی اصفهانی برگزار می شود، افزود: در آزمون وکالت امسال در کشور 85 هزار نفر و در استان اصفهان بیش از 4300 داوطلب شرکت خواهند کرد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با اشاره به تدابیر بهداشتی اندیشیده شده برای برگزاری این آزمون گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همراه داشتن ماسک سه لایه بدون فیلتر الزامی است؛ در غیر این صورت از ورود به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید؛ امسال مجری آزمون سازمان سنجش است و آزمون با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 4300 داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت 99

رقابت بیش از 4300 داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت 99