مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-23سياسي

توزیع کمک های مؤمنانه نیروهای مسلح کرمان بین نیازمندان


در اولین مرحله رزمایش کمک های مومنانه نیروهای مسلح استان کرمان، یک هزار و 500 بسته غذایی به ارزش 4 میلیارد ریال بین اقشار نیازمند توزیع شد.

-   وی افزود: در زمان شهید صیاد شیرازی با تشکیل قرارگاه های مشترک بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، عملیات های مشترک بزرگی مانند بیت المقدس، طریق القدس، ثامن الائمه و فتح المبین در طول جنگ تحمیلی انجام شد و در سایه وحدت نگذاشتیم یک وجب از خاک کشورمان به دست متجاوزان اشغال شود.

غلامعلیان عنوان کرد: تجربیات جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد، اگر قرار است حافظ منافع و امنیت جمهوری اسلامی ایران باشیم هیچ راهی جز اتحاد و وحدت بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان ولایت وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش مواسات از طرف مردم نشان دهنده بصیرت مردم است، اضافه کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی یکی از ارکان موفقیت نظام حضور و کمک های مردمی در پشت جبهه ها بود.

  وی تصریح کرد: از زمانی که ویروس منحوس در سطح استان توزیع می شود و ان شاءالله این اقدام مبارک ادامه خواهد داشت.

وی افزود: وحدت بین نیروهای نظامی و مسلح جزء مواردی ست که دشمن خیلی روی آن سرمایه گذاری می کند تا در ذهن مردم تاثیر بگذارد که بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی وحدت نیست، اما خوشبختانه در عمل نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کمک های مؤمنانه نیروهای مسلح کرمان بین نیازمندان

توزیع کمک های مؤمنانه نیروهای مسلح کرمان بین نیازمندان