مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-23اقتصادي

در صورت اهمال بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا به بازرسی اعلام جرم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حشمت الله عسگری در جلسه با مسئولان بانک ها برای پرداخت تسهیلات کرونایی با اشاره به سهمیه استان اظهار کرد: - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با هشدار به بانک های استان گفت: وضعیت عملکرد فعلی بانک ها به رییس جمهور ارسال می شود، به علاوه اگر تا پایان هفته بانک ها همراهی لازم را نداشته باشند موضوع به صورت قضایی پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حشمت الله عسگری در جلسه با مسئولان بانک ها برای پرداخت تسهیلات کرونایی با اشاره به سهمیه استان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا 10 هزار و 640 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سود 12 درصد به استان تهران برای حمایت از صاحبان تولید و فعالان صنعتی اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون 1398 میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و متأسفانه بانک ها همراهی لازم برای پرداخت این تسهیلات را ندارند، در حالی که مکاتبات و پیگیری های زیادی برای پرداخت تسهیلات و مساعدت بانک ها صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با هشدار به مسئولان بانک ها عنوان کرد: وضعیت عملکرد فعلی بانک ها به رییس جمهور ارسال می شود، به علاوه اگر تا پایان هفته بانک ها همراهی لازم را نداشته باشند موضوع به صورت قضایی پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت اهمال بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا به بازرسی اعلام جرم می شود

در صورت اهمال بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا به بازرسی اعلام جرم می شود