مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-23پزشكي

ابتلای رییس کل سازمان نظام پزشکی به کرونا


مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به مساعد بودن حال عمومی رییس کل سازمان گفت: دکتر ظفرقندی روز گذشته بستری شده و اقدامات درمانی مورد نیاز برای وی در حال انجام است.

- مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به مساعد بودن حال عمومی رییس کل سازمان گفت: دکتر ظفرقندی روز گذشته بستری شده و اقدامات درمانی مورد نیاز برای وی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین کرمانپور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که دکتر ظفرقندی با وجود داشتن علائم کرونا اصرار به قرنطینه در منزل داشت، گفت: از چند روز قبل با علائم تب، لرز و ضعف و بی حالی و با شک به کرونا خود را در منزل قرنطینه کرد و با توجه به این که از نظر ریسک فاکتورهای سن و این که در دوران جنگ تحمیلی شیمیایی شده است، با انجام سی تی اسکن ابتلای وی تایید شد.

وی افزود: دکتر ظفرقندی در برابر بستری شدن مقاوم بود، اما با توجه به ریسک فاکتورهای فوق و به اصرار همکاران و دوستان در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفت.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی، کرمانپور با اشاره به این که روز گذشته رییس کل سازمان نظام پزشکی در یکی از بیمارستان های تهران بستری و اقدامات درمانی برای وی شروع شد، اظهار کرد: حال عمومی دکتر ظفرقندی مساعد و علائم وی تحت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای رییس کل سازمان نظام پزشکی به کرونا

ابتلای رییس کل سازمان نظام پزشکی به کرونا