مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-23اجتماعي

توانمندسازی و پاک سازی معتادان خراسان شمالی در طرح کرامت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به اجرای طرح کرامت در خراسان شمالی گفت: این طرح در راستای پاکسازی و مهارت آموزی معتادان استان توسط سپاه و با همکاری نهادهای اجتماعی در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد مهدی الهی راد ظهر امروز با همراهی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی و معاون اجتماعی سپاه استان، در بازدید میدانی از تنها مرکز جامع ترک و باز توانی اعتیاد خراسان شمالی اظهار کرد: حضور مدیران در این مرکز برای کمک به افراد بیماری است که از اعتیاد رنج می برند و تأثیر این حضور و کمک بااراده افراد تحت درمان میسر است.

وی با تأکید بر اینکه خواسته های افراد حاضر همچون کمک در تأمین زیرساخت های زندگی همچون اشتغال، مسکن، بیمه و حمایت از خانواده های آنان درخواست هایی به حق است، تصریح کرد: هرکدام از نهادهای حاضر در این جمع برای کمک حاضرند تا بخشی از نداشته های شما را تأمین کنند تا امکان رفع بلای خانمان سوز اعتیاد از خانواده شما ایجاد شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در ادامه افزود: همت افراد در ترک اعتیاد بسیار مهم است و در این مرکز تلاش می شود تا با کمک های مشاوره ای و درمانی ترک اعتیاد به صورت کامل محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی و پاک سازی معتادان خراسان شمالی در طرح کرامت

توانمندسازی و پاک سازی معتادان خراسان شمالی در طرح کرامت