مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-23سياسي

عرف: سال آینده دو انتخابات اصلی و دو میاندوره ای داریم


سال آینده دو انتخابات اصلی و دو میاندوره ای داریم که تقویم این انتخابات با هم هماهنگی ندارد و مکانیزم اجرایی و ساماندهی برگزاری این چند انتخابات هم باهم متفاوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ، شرایط اقتصادی، تحریم ها و سایر متغیرها بر جامعه و مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار بود.

 معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه وظیفه داریم منفعت ملی، امنیت ملی و مصلحت عمومی را در نظر بگیریم، گفت: در این شرایط هر کسی که علاقمند به کشور و انقلاب اسلامی است باید کمک کند تا از این مرحله نیز عبور کنیم تا در آینده نزدیک براساس وعده الهی، آسانی پس از سختی حاصل شود.

  عرف گفت: همه کسانی که دغدغه کشور را دارند بر این باورند که باید بکوشیم تا مشارکت در انتخابات خصوصا انتخابات ریاست جمهوری بالا باشد، چراکه اقتدار و نفوذ رییس جمهور متکی به پشتوانه مشارکت بالای مردم است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سوخت کشتی ایران که در دریای مواج و پرتلاطم درحال حرکت است، امید است، عنوان کرد: همه کمک کنیم که امید مردم حفظ شود چراکه اگر امید از بین رود، شرایط سخت خواهد شد؛ لذا باید تلاش کنیم علیرغم وجود همه ناملایمات، امید مردم را حفظ و حتی تقویت کنیم تا بتوانیم از این دریای پرتلاطم به سلامت عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرف: سال آینده دو انتخابات اصلی و دو میاندوره ای داریم

عرف: سال آینده دو انتخابات اصلی و دو میاندوره ای داریم