مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-23پزشكي

از شستن افراطی دست ها پرهیز کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی فلاح پور، فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره مضرات استفاده بیش از حد از شوینده ها در دوران شیوع کرونا ، - فوق تخصص آسم و ایمونولوژی بالینی گفت: در شیوع کرونا مشاهده می کنیم برخی افراد بیش از حد دست ها را می شویند که وقتی هوا سرد شود، پوست خشک تر می شود؛ در نتیجه در این شرایط اگزما بیشتر می شود و توصیه می کنیم افراد از شستن افراطی دست ها پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مرتضی فلاح پور، فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره مضرات استفاده بیش از حد از شوینده ها در دوران شیوع کرونا ، اظهار داشت: یکی از آلودگی هایی که در ایام شیوع کرونا به ما تحمیل می شود، استفاده بی رویه از ضد عفونی کننده هاست.

وی ادامه داد: این ضد عفونی کننده ها که با غلظت های نامناسب و توسط برخی افراد به صورت وسواس گونه استفاده می شود، خود به خاطر وجود مواد تحریک کننده ای که دارد، باعث تشدید آلرژی می شود؛ بنابراین باید از مصرف این مواد خودداری کنید.

این فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی ابراز داشت: نکته بعدی اینکه، وجود رطوبت بیش از حد باعث می شود کپک و مایت رشد کند؛ بعضی افراد که به قارچ ها یا مایت حساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شستن افراطی دست ها پرهیز کنید

از شستن افراطی دست ها پرهیز کنید