مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-23پزشكي

افراد بالای 70 سال بیشترین گروه سنی بستری و فوتی کرونایی در بابل


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از میزان ابتلای بیشتر مردان به کرونا نسبت بانوان در بابل خبر داد و گفت: بیشترین گروه سنی بستری و فوتی مربوط به گروه سنی بالای 70 سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید فرزاد جلالی در خصوص توزیع نسبی گروه های سنی افرادی که در بابل از ابتدای اسفندماه تا پایان مرداد بستری شدند، گفت: بیشترین گروه سنی بستری، افراد بالای 70 سال به بالا بودند که 25 درصد از کل بیماران بستری را تشکیل داده اند و و همچنین بیشترین فوتی با آمار 43 درصد از کل فوتی ها نیز در این گروه سنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 19 درصد از بیماران بستری در گروه سنی 61 تا 70 سال بوده اند، بیان داشت: 47 درصد بیماران بستری در بیمارستان های بابل را خانم ها و 53 درصد را آقایان تشکیل داده اند و 17 درصد از میزان بستری ها و 7.

5 درصد از آمار فوتی ها به گروه سنی 20 تا 40 سال اختصاص دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: میزان بستری کودکان مبتلا یا مشکوک به کرونای بستری در بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا 259 نفر بوده که این میزان 4/4 درصد از آمار کل بیماران بستری است.

جلالی با اشاره به اینکه نزدیک به 600 نفر از کادر درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بابل به کرونا مبتلا شدند، گفت: تعداد بستری در موج اول از ابتدای اسفند تا پایان فروردین 2480 نفر و در موج دوم تعداد بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد بالای 70 سال بیشترین گروه سنی بستری و فوتی کرونایی در بابل

افراد بالای 70 سال بیشترین گروه سنی بستری و فوتی کرونایی در بابل