مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-23اقتصادي

نرخ 4 هزار تومانی برای خرید تضمینی گندم کشاورز را راضی نمی کند


نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: با کود 500 هزار تومانی و سم چند برابری، تعیین قیمت خرید تضمینی گندم براساس 4 هزار تومان رضایت کشاورز را جلب نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی تذکری خطاب به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: نهاده های 2500 تومانی با افزایش قیمت به 13 هزار و 500 تومان رسیده است در حالی که استان گلستان معین تولیدکننده گوشت مرغ برای استان تهران است.

وی افزود: دستور دهید بانک مرکزی وارد این حوزه شده و به اوضاع رسیدگی کند زیرا امروز میزان جوجه ریزی در استان گلستان کاهش پیدا کرده و تدبیر وزیر جهاد کشاورزی را این موضوع می طلبد.

وی تصریح کرد: با کود 500 هزار تومانی و سم چند برابری، تعیین قیمت خرید تضمینی گندم براساس 4 هزار تومان رضایت کشاورز را جلب نخواهد کرد.

گندم وارداتی بالای 5 هزار و 100 تومان قیمت دارد و فروش گندم داخلی پایین تر از 4600 تومان در کشور مقرون به صرفه نیست.

  نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس خطاب به دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هلدینگ ها در همه استان ها غیر از استان گلستان سرمایه گذاری کردند، سال گذشته که بانک ها 16 هزار میلیارد سرمایه مردم مظلوم و محروم این استان را جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ 4 هزار تومانی برای خرید تضمینی گندم کشاورز را راضی نمی کند

نرخ 4 هزار تومانی برای خرید تضمینی گندم کشاورز را راضی نمی کند