مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-23سياسي

برگزاری اجتماع اربعین در مصلی ملایر/ نذورات به سمت کمک های مومنانه می رود


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ اربعین در مصلی این شهرستان گفت: نذورات اربعین به سمت کمک های مومنانه می رود.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه جلسه همفکری مراسم اربعین حسینی 99 با حضور هیئات مذهبی شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: در این زمینه با توجه به برگزاری مراسم دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی قرار شد برنامه های اربعین در سطح شهرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین نباید ترک شود بلکه با مدیریت هیئات مذهبی باید جایگزینی برای مراسم پیاده روی اربعین تدارک دیده شود گفت: در این جلسه نظرات و پیشنهادات برای سازماندهی مراسم اربعین حسینی توسط مسئولان هیات مذهبی مطرح شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال برنامه پیاده روی اربعین نداریم گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اجتماع بزرگ مردم در ملایر با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

وی برگزاری اجتماع اربعین در مصلی ملایر با حضور اقشار مختلف مردم و هیات های مذهبی در روز اربعین را از جمله برنامه های پیش بینی شده دانست و تصریح کرد: در این برنامه عزاداری و قرائت زیارت اربعین را خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع اربعین در مصلی ملایر/ نذورات به سمت کمک های مومنانه می رود

برگزاری اجتماع اربعین در مصلی ملایر/ نذورات به سمت کمک های مومنانه می رود