مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-23اقتصادي

جاده سرمایه گذاری برای فرآوری محصولات دامی هموار می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که استان در بحث دام سبک و سنگین، استعداد زیادی دارد و از طرفی ایجاد صنایع فرآوری می تواند ارزش افزوده بالایی برای دامداران ایجاد کند، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که استان در بحث دام سبک و سنگین، استعداد زیادی دارد و از طرفی ایجاد صنایع فرآوری می تواند ارزش افزوده بالایی برای دامداران ایجاد کند، لذا آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه گذاران این حوزه را داریم.

سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز چهارشنبه دوم مهر در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه های دام استان اظهار کرد: از سرمایه گذاری در ایجاد کشتارگاه های صنعتی استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، ایجاد کشتارگاه را ظرفیتی برای تکمیل زنجیره فرآوری محصولات دامی عنوان کرد و گفت: کشتارگاه های صنعتی ضمن اینکه شرایط بهداشتی را تضمین می کنند و در حفظ سلامت محیط زیست مؤثر هستند، ارزش افزوده بالاتری برای سرمایه گذاران به همراه دارند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: کشتارگاه های سنتی فعال در استان باید تجمیع شده به کشتارگاه صنعتی تبدیل شوند تا بهره وری بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده سرمایه گذاری برای فرآوری محصولات دامی هموار می شود

جاده سرمایه گذاری برای فرآوری محصولات دامی هموار می شود