مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-23سياسي

تیم های واکنش سریع در کنگان تشکیل می شود


تشکیل تیم های واکنش سریع حتماً در دستور کار باشد چرا که می تواند کمک های بسیار خوبی به هلال احمر کند و هرچه سریعتر در سه تا شهرستان تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سید علی پاک نژاد در آیین معارفه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان های کنگان، عسلویه و جم اظهار داشت: یکی از سرمایه های هلال احمر جذب جوانان است و همچنین از بزرگترین سرمایه های هلال احمر اعتماد مردمی است .

فرماندار شهرستان کنگان افزود: بزرگ ترین سرمایه ما اعتماد مردم است که باید در جلب این سرمایه و حفظ آن دقت کنیم.

وی ادامه داد: آمادگی جمعیت های هلال احمر وحضور آن ها در سوانح موجب ایجاد آرامش در دل مردم می شود؛ حضور نیروهای امدادی و امدادگران هلال احمر باعث می شود مردم در حوادث آرامش خود را حفظ کنند.

پاک نژاد تاکید کرد: در راستای گسترش صلح و دوستی که یکی از اهداف جهانی هلال احمر است و برای تقویت و حفظ آن ها تلاش شود و اجازه داده نشود که این اهداف به فراموشی سپرده شود.

رییس مدیریت بحران شهرستان کنگان گفت: سازمان جوانان هلال احمر توانایی فعالیت در حوزه بشر دوستی را دارد و در بحث پیشگیری نیز می تواند فعالیت موثری داشته باشد.

وی افزود: با توجه به حضور صنعت در منطقه هلال احمر ما نباید مشکل کمبود زیرساخت ها داشته باشد و باید از تمامی ظرفیت های صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های واکنش سریع در کنگان تشکیل می شود

تیم های واکنش سریع در کنگان تشکیل می شود