مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-23سياسي

مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل «بایدن» را فرشته جا نزند


عده ای سعی می کنند در تغییر محاسبات مردم و مسؤولان بایدن را مظهر عقلانیت و ترامپ را نماد ماجراجویی معرفی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین خسروی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 2 مهر 99) گفت: عده ای سعی می کنند در تغییر محاسبات مردم و مسؤولان بایدن را مظهر عقلانیت و ترامپ را نماد ماجراجویی معرفی کنند و با یک دوگانه سازی پوچ بار دیگر اقتصاد را به وعده های دموکرات ها گره بزنند، مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور بایدن را فرشته جا نزند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز امضای توافق نامه عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی روز سیاه در تاریخ امت عرب بود.

وی افزود: آقای رییس جمهور وعده های اقتصادی که دادید یادتان است، گفتید و الله العلی العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار پیچیده است راه حل نداشت من کاندیدا نمی شدم منصفانه بگویید آیا مشکلات حل شده است؟ خسروی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور گفتید در ماه های ابتدایی آغاز به کار دولت تدبیر و امید موانع از سر راه تولید برداشته می شود پس چرا موانع بعضی از جاها از هفت خوان به هفتاد خوان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل «بایدن» را فرشته جا نزند

مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل «بایدن» را فرشته جا نزند