مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-23سياسي

نماینده خلخال: نه دناپلاس می خواهیم نه پژو؛ فقط می خواهیم آبرویمان حفظ شود


نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان امکانات اولیه برای رسیدگی به امورات مردم می خواهیم با آبروی ما بازی نکنید.

- نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان امکانات اولیه برای رسیدگی به امورات مردم می خواهیم با آبروی ما بازی نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید غنی نظری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان اظهار کرد: نمایندگان براساس ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری معادل وزیر هستند اما حکایت آش نخورده و دهن سوخته شده است ما ماشین و امکانات به اندازه استاندار، فرماندرا و بخشدار نمی خواهیم ما را به اندازه دهیار در نظر بگیرید.

وی خاطر نشان کرد: ما امکانات اولیه برای رسیدگی به امورات مردم می خواهیم با آبروی نمایندگان بازی نکنید ما نه دنا می خواهیم نه پژو فقط می خواهیم آبرویمان حفظ شود و نوکر مردم باشیم به ما امکانات اولیه برای خدمت بدهید.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به رییس جمهوری گفت: سرمایه گذاران خرد نگرانی عمیقی دارند خانواده ها به توصیه شما (رییس جمهور) کد بورسی گرفتند و حالا سرمایه شان خرد می شود ما دو ماه قبل تذکر دادیم که به جد دنبال سامان دادن به بورس باشید اما گوش شنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خلخال: نه دناپلاس می خواهیم نه پژو؛ فقط می خواهیم آبرویمان حفظ شود

نماینده خلخال: نه دناپلاس می خواهیم نه پژو؛ فقط می خواهیم آبرویمان حفظ شود