مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-23اقتصادي

رشد 327 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری نسبت به سال 93/ افزایش وابستگی صندوق به دولت


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه حقوق پرداختی به بازنشستگان در سال 99 نسبت به سال 93، 327 درصد افزایش یافته است و بیش از 3 برابر رشد را نشان می دهد گفت: - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه حقوق پرداختی به بازنشستگان در سال 99 نسبت به سال 93، 327 درصد افزایش یافته است و بیش از 3 برابر رشد را نشان می دهد گفت: در واقع میانگین سالانه بالای 30 درصد رشد حقوق داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر افتخاری در گفت و گوی راهبردی با موضوع راهکارهای خروج از بحران صندوق های بازنشستگی به صورت زنده از اینستاگرام پخش شد، ضمن مروری بر وضعیت صندوق های بازنشستگی در دنیا و کسب و کارهای آینده صندوق ها اظهار کرد: شاهد هستیم که در دنیا مدل کسب و کارها به سمت پروژه های بلندمدت تر جابجا می شود.

مدل عملیاتی کسب و کارها از زیرساخت های ضعیف آی تی به سمت زیرساخت های قوی تر آی تی می روند و تصمیم گیری ها باثبات تر، عقلایی تر و بهتر می شوند.

وی افزود: برخی مدل های سرمایه گذاری به سمت گزینه های جایگزین با مقیاس بزرگتر می روند و مدیریت سرمایه گذاری در مقیاس کوچک به سمت مدل پایداری سرمایه گذاری حرکت می کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با بیان اینکه امروز در صندوق بازنشستگی کشوری هم هر روز به این موضوع تاکید داریم و معتقدیم یکی از راهکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 327 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری نسبت به سال 93/ افزایش وابستگی صندوق به دولت

رشد 327 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری نسبت به سال 93/ افزایش وابستگی صندوق به دولت