مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-23اقتصادي

تخصیص 700 میلیون تومان وزارت ورزش برای تکمیل خوابگاه تیروکمان


معاون وزیر ورزش در حاشیه بازدید از خوابگاه سایت تیروکمان از اختصاص 700 میلیون تومان برای تکمیل خوابگاه کمانداران تا هفته آینده خبر داد.

- معاون وزیر ورزش در حاشیه بازدید از خوابگاه سایت تیروکمان از اختصاص 700 میلیون تومان برای تکمیل خوابگاه کمانداران تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژاله فرامرزیان در حاشیه بازدید از سایت و خوابگاه تیروکمان اظهار کرد: این پروژه در مجموعه آزادی است و عملیات آن از شرکت توسعه انجام می شود، البته هماهنگی و تعامل و پیگیری را شعبانی بهار از سال گذشته انجام داده و شرکت توسعه هم کار را شروع کرده است.

وی گفت: هرچند محدودیت منابع دادیم اما برای برای فعال شدن خوابگاه طبق قولی که برای کمک داده بودیم سعی کردیم با کمک به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از 27 صدم درصد ارزش افزوده این اعتبار را تامین کنیم.

وی گفت: تخصیص این دوره برای بخش عمرانی زیر 10 درصد است ولی چون قول داده بودیم مبلغ 700 میلیون تومان برای تکمیل پروژه خوابگاه و تجهیزات داخل آن می پرداریم که البته 100 میلیون تومان هم با شرکت توسعهبرای تجهیزاتی مثل آسانسور صحبت حواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش در خصوص پاداش کشتی گیران، گفت: ما همه روسای فدراسیون را دعوت کردیم که جوایز را اعلام کنند و به جز دو رییس که نیامدند، بقیه آمدند و سند را امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 700 میلیون تومان وزارت ورزش برای تکمیل خوابگاه تیروکمان

تخصیص 700 میلیون تومان وزارت ورزش برای تکمیل خوابگاه تیروکمان