مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-23پزشكي

52 درصد مبتلایان کرونا خانوادگی هستند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بررسی های انجام شده مشخص شد 52 درصد مبتلایان  کرونا به صورت خانوادگی،  22 درصد در محیط کار و توسط همکاران خود و 23 درصد به دلیل حضور در مراکز تجمعی مبتلا شده اند.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بررسی های انجام شده مشخص شد 52 درصد مبتلایان  کرونا به صورت خانوادگی،  22 درصد در محیط کار و توسط همکاران خود و 23 درصد به دلیل حضور در مراکز تجمعی مبتلا شده اند.

کمال حیدری، امروز (چهارشنبه_2 مهرماه) در نشست خبری، با بیان اینکه مردم باید به طور اصولی با کرونا زندگی کنند، ولی باید رسم و راه آن را بلد باشند، اظهار کرد: باید همراهی و مشارکت های مردمی و همکاری بین بخشی را تقویت کنیم، چراکه صرف اعلام عدد و رقم از برخورد با متخلفان نشان دهنده موفقیت ما نیست، بلکه زمانی موفق خواهیم بود که رعایت مسایل بهداشتی در میان مردم نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه تا یکی دو ماه پیش دغدغه رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در ادارات و سازمان ها داشتیم، افزود: همچنان مشکل نانوایی ها، پاساژها و آرامستان ها را برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی داریم، البته یکی از بهترین بخش هایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند مساجد و حسینیه ها بودند، اگرچه در همه بخش ها رعایت توصیه های بهداشتی برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد مبتلایان کرونا خانوادگی هستند

52 درصد مبتلایان کرونا خانوادگی هستند