مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-23اقتصادي

معرفی 163 متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه 163 پرونده متقاضیان تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل استان معرفی شد، گفت: پرونده این متقاضیان در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سمنان به میزبانی استانداری اظهار داشت: ارائه تسهیلات رونق تولید برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان باوجود فشارهای خارجی و تحریم ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اکنون 163 پرونده برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و برای دریافت تسهیلات به ارزش سه هزار میلیارد ریال در بانک های عامل استان سمنان در دست بررسی است، افزود: رفع مشکلات مالیاتی، بیمه ای و بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی ازجمله کارکردهای مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و بانک ها نهایت همکاری را با بخش صنعت و تولید استان نسبت به اجرای این برنامه ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: دغدغه واحدهای صنعتی در این کارگروه کمک به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی است.

تشنه دل گفت: تعیین تکلیف واحدهای تولیدی بدهکار و تملیکی استان سمنان از سوی بانک ها تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 163 متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل استان سمنان

معرفی 163 متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل استان سمنان