مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-23پزشكي

از تب سنجی و غربالگری تا ضدعفونی معابر شهر


عضویت در پویش مبارزه با کرونا، تب سنجی و غربالگری سلامت در ایستگاه های ورودی شهر،ضد عفونی معابر و تولید ماسک از جمله برخی اقدامات کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی گناباد در دوران کرونا و برای مبارزه با این بیماری بوده است.

- اقدامات کرونایی کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی گناباد؛ از تب سنجی و غربالگری تا ضدعفونی معابر شهر عضویت در پویش مبارزه با کرونا، تب سنجی و غربالگری سلامت در ایستگاه های ورودی شهر،ضد عفونی معابر و تولید ماسک از جمله برخی اقدامات کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی گناباد در دوران کرونا و برای مبارزه با این بیماری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، اعضای این کانون با عضویت در پویش دانشجویی مبارزه با کرونا، به تب سنجی و غربالگری سلامت در ایستگاه های ورودی شهرستان در ایام تعطیلات نوروز 99 و همچنین خردادماه پرداختند.

همچنین اعضای این کانون علاوه بر ضدعفونی کردن معابر شهرستان و منازل بیماران کرونایی، در تولید ماسک نیز همکاری داشتند و با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، تراکت های هشدار دهنده نکات بهداشتی در اماکن عمومی شهرستان توزیع و جهت ترویج پویش ملی من ماسک میزنم هم پوسترهایی در مغازه های سطح شهر نصب گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تب سنجی و غربالگری تا ضدعفونی معابر شهر

از تب سنجی و غربالگری تا ضدعفونی معابر شهر