مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-23اقتصادي

تا دو هفته آینده روند توزیع نهاده بین مرغداران بهتر می شود


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با تأکید بر اینکه ذخایر استراتژیک استان همدان خوب است، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 44 هزار و 832 تن نهاده در استان توزیع شده است.

- ابولفضل اینانلو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه میزان توزیع نهاده ها به مرغداران نسبت به مدت مشابه 2.

5 برابر افزایش داشته است، اظهار کرد: در راستای حمایت از زیربخش دام و طیور از ابتدای امسال تا پایان شهریور، 13 هزار و 770 تن جو، 13 هزار و 328 تن ذرت و 17 هزار و 734 تن کنجاله سویا توسط اداره کل پشتیبانی امور دام با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه تا دو هفته آینده روند توزیع نهاده بین مرغداران بهتر می شود، تصریح کرد: در حال حاضر تخصیص ارز انجام گرفته و نهاده ها خریداری شده و در حال حمل به استان هاست که 9000 تن ذرت، 4000 تن جو و 2000 تن سویا برای استان همدان تخصیص داده شده است.

اینانلو در ادامه خاطرنشان کرد: کمتر شدن حجم نهاده های دامی باید مدیریت شود به طوریکه نهاده ها باید در اختیار واحدهایی قرار بگیرد که در حال تولید هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با اشاره به اینکه میزان ذخایر استراتژیک استان همدان خوب است، بیان کرد: هر زمان که ستاد تنظیم بازار اعلام کند، آماده توزیع نهاده ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دو هفته آینده روند توزیع نهاده بین مرغداران بهتر می شود

تا دو هفته آینده روند توزیع نهاده بین مرغداران بهتر می شود