مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23اجتماعي

آسمان همدان تا پایان هفته صاف و آفتابی است


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف و آفتابی است گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته تغییر نخواهد کرد که در هفته آینده ممکن است تا چهار درجه سانتیگراد کاهش یابد.

- روح الله زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انتظار داریم تا پایان هفته آسمان استان صاف و آفتابی باشد اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر وزش باد پیش بینی می شود و از نظر دمایی نیز چندان تغییری نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تا دمای هوا تا آخر هفته تا دو درجه افزایش می یابد گفت: هفته آینده پیش بینی می شود دمای هوای استان تا چهار درجه خنک شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه روز شنبه به ویژه در مناطق شمالی استان پدیده افزایش ابرناکی را داریم تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که در شمال شرق استان بارش های پراکنده رخ دهد.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان بین 9 تا 30 درجه سانتیگراد بوده است ادامه داد: شهرستان بهار با هشت درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین منطقه و شهرستان اسدآباد با 33 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان همدان تا پایان هفته صاف و آفتابی است

آسمان همدان تا پایان هفته صاف و آفتابی است