مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23سياسي

نامزدی «دوشنبه» برای عضویت غیر دائم در شورای امنیت


رییس جمهور تاجیکستان در نشست ویدئویی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل برای عضویت غیر دائم در شورای امنیت این سازمان درخواست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان در نشست ویدئویی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد شرکت و سخنرانی کرد.

رحمان در ابتدی سخنان خود انتخاب والکان بازیک را به عنوان رییس هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل تبریک گفت و در مورد وضعیت فعلی جهان مدرن با موضوعات تشدید رقابت های ژئوپلیتیک، ژئواقتصادی و توسعه تهدید و خطرهای معاصر، به ویژه همه گیری کووید-19، شرایط ناپایدار و پیچیده و حساس کره زمین صحبت کرد.

به گفته وی، بیماری کووید-19 که در ابتدا به عنوان یک بحران در بخش بهداشتی ظاهر شد، به تدریج منجر به بحران اقتصادی، اجتماعی و مالی جهانی شد.

وی گفت: شیوع ویروس و تاثیر آن بر حوزه های اقتصادی و اجتماعی کشورهای جهان همچنین تشدید و توسعه تروریسم و افراط گرایی، درگیری های مسلحانه، جرائم سازمان یافته فراملی، از جمله قاچاق مواد مخدر و سایر خطر و تهدیدات معاصر را یادآور شد و این وضعیت را بسیار نگران کننده عنوان کرد که رفع تهدید تروریسم درک عوامل محرک و یاری دهنده آن وحدت مواضع جامعه جهانی را نسبت به مفهوم تروریسم ایجاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی «دوشنبه» برای عضویت غیر دائم در شورای امنیت

نامزدی «دوشنبه» برای عضویت غیر دائم در شورای امنیت