مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-23اجتماعي

مدارس حاشیه شهر یزد شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند


علی خیراندیش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: طبق اعلام وازت آموزش و پرورش از شروط بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد گفت: مدارس حاشیه شهر یزد فاقد امکانات بهداشتی هستند و خانواده ها به دلیل عدم دسترسی به فضای مجازی خواستار برگزاری کلاس های حضوری هستند.

علی خیراندیش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: طبق اعلام وازت آموزش و پرورش از شروط بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان، تامین پروتکل های بهداشتی و تخصیص بودجه و امکانات جهت رعایت مسائل بهداشتی توسط آموزش و پرورش ذکر شده بود.

تا جایی که وزیر آموزش و پرورش از تخصیص 130 میلیارد تومان جهت این امر خبر داد.

خیراندیش افزود: حتی اخیرا هم چندی از مسئولین وزارتخانه از واریز مبلغ تخصیص یافته به حساب مدارس شدند، اما در واقع به گقته مسئولین مدارس وزارتخانه و ادارت تابعه اش هیچ اقدامی را جهت خرید و مجهز کردن مدارس به رعایت پروتکل ها نکرده است.

با توجه به عدم الزام دانش آموزان به حضور در مدارس، اما در مدارس مناطق حاشیه شهر استان ها به سبب عدم دسترسی افراد به اینترنت و نرم افزار شاد، خانواده ها خواستار برگزاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس حاشیه شهر یزد شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند

مدارس حاشیه شهر یزد شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند