مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-23بين الملل

از سر گیری تدریجی عمره برای عربستانی ها از 13 مهر


وزارت کشور عربستان از موافقت خود با آغاز تدریجی برگزاری مناسک عمره شهروندان و ساکنان این کشور از چهارم اکتبر (13 مهر) بر اساس طرحی چهار مرحله ای با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

- وزارت کشور عربستان از موافقت خود با آغاز تدریجی برگزاری مناسک عمره شهروندان و ساکنان این کشور از چهارم اکتبر (13 مهر) بر اساس طرحی چهار مرحله ای با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، یکی از مسؤولان وزارت کشور عربستان اظهار کرد: در مرحله اول از چهارم اکتبر به شهروندان و ساکنان عربستان اجازه داده خواهد شد به نسبت 30 درصد از گنجایش مسجدالحرام (یعنی 6000 عمره گزار در روز) ضمن رعایت پیشگیری های بهداشتی در مسجد، عمره به جا آورند.

این منبع مسؤول در ادامه گفت: در مرحله دوم که از 18 اکتبر آغاز می شود، به شهروندان و ساکنان عربستان به نسبت 75 درصد از گنجایش مسجدالحرام و 75 درصد ظرفیت صحن مسجد نبوی (یعنی 15 هزار عمره گزار در روز، 40 هزار نمازگزار در روز) در کنار رعایت پیشگیری های بهداشتی اجازه انجام عمره، زیارت و نماز داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سر گیری تدریجی عمره برای عربستانی ها از 13 مهر

از سر گیری تدریجی عمره برای عربستانی ها از 13 مهر