مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-23بين الملل

مراسم جنجالی سفارت آمریکا برای یک حزب راستگرا در هلند


مقامهای هلندی خواستار پاسخگویی سفیر آمریکا در این کشور از بابت گزارشهایی شدند که بیان می کند این منصوب دونالد ترامپ اوایل ماه جاری میلادی یک مراسم خصوصی برای یک حزب سیاسی راستگرای نوظهور و حامیان مالی آن در محل سفارتخانه آمریکا در شهر لاهه برگزار کرده است.

- مقامهای هلندی خواستار پاسخگویی سفیر آمریکا در این کشور از بابت گزارشهایی شدند که بیان می کند این منصوب دونالد ترامپ اوایل ماه جاری میلادی یک مراسم خصوصی برای یک حزب سیاسی راستگرای نوظهور و حامیان مالی آن در محل سفارتخانه آمریکا در شهر لاهه برگزار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از واشنگتن پست، روز دوشنبه یک نشریه هلندی در مقاله ای جزییاتی درباره گردهمایی مذکور به تاریخ 10 سپتامبر که در آن گروه بزرگی از اعضای حزب راستگرای موسوم به مجمع برای دموکراسی (FvD) و حامیانش در جامعه تجار حضور یافتند، منتشر کرد که باعث جلب توجه گسترده به آن شد.

وزارت امور خارجه آمریکا به درخواست برای اظهارنظر در مورد این گزارش پاسخ نداد.

مقامهای آمریکایی به رسانه های هلندی گفتند این مراسم چیز غیرعادی نبوده اما قانونگذاران استدلال کردند، این مراسم از مرز یک مراسم عادی سفارتخانه فراتر رفته و مشابه یک مراسم جذب کمکهای مالی برای حزب FvD بوده که این نقض بالقوه قوانین بین المللی که مداخله در ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جنجالی سفارت آمریکا برای یک حزب راستگرا در هلند

مراسم جنجالی سفارت آمریکا برای یک حزب راستگرا در هلند