مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-23اجتماعي

راهیابی 29 دانش آموز از فارس به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور


29 دانش آموز این استان امسال به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور راه یافتند و این درحالی است که سال گذشته 17 دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند.

- ایسنا/فارس مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: 29 دانش آموز این استان امسال به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور راه یافتند و این درحالی است که سال گذشته 17 دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند.

فرهاد اسماعیلی چهارشنبه دوم مهرماه در دیدار با سردار عباس مطهری، رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امنیت امروز کشور مدیون جان فشانی های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که باید قدردان آنها باشیم او با تاکید بر ایجاد تیم متفکر و حرفه ایی برای القاء احساس مفید بودن برای دانش آموزان گفت: باید بتوانیم برنامه ریزی کنیم تا استعدادهای دانش آموزان کشف شود و احساس ارزشمندی در جامعه داشته باشند .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به کسب مدال طلای جهانی المپیاد کامپیوتر توسط دانش آموز شیرازی و راهیابی 29 دانش آموز فارسی به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشوردر فارس عنوان کرد :این درحالی است که سال گذشته تنها 17 دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند اسماعیلی همچنین بر لزوم تقویت هویت ملی ودینی در این دانش آموزان تاکید کرد و افزود: نگهداشت استعدادها و نخبگان بسیار با اهمیت است که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 29 دانش آموز از فارس به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور

راهیابی 29 دانش آموز از فارس به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور